Sådan kan ejendomsserviceaftaler blive en succes

På Amager ligger et servicefirma, som har valgt at drive forretning på en lidt anden måde end deres konkurrenter. Kenneth Aamann og Brian Wulff stiftede nemlig Aamann og Wulff med et helt særligt formål: De ville ikke være blandt de største, men i stedet være blandt de bedste. Derfor er service i højsædet hos ejendomsservicefirmaet, der i dag kan prale af aldrig at have mistet en kunde.

Gratis arbejdskraft

Aamann og Wulff udfører forskellige former for ejendomsservice, vinduespolering og rengøring for en lang række boligforeninger. I

forbindelse med deres ejendomsservice har firmaet haft stor succes med en kampagne, hvor foreninger tilbydes gratis arbejdskraft fra en af firmaets ansatte en hel dag, såfremt de indgår en fast aftale om ejendomsservice.

”2 HÆNDER 1 HEL DAG GRATIS” som kampagnen kaldes, har været en stor succes, fordi at der i ejendomsservice-branchen er mange firmaer, som ikke kan efterleve kundernes ønsker. Kenneth Aamann forklarer:

”Vi har lavet det her tilbud til kunder, der har været uheldige og havne hos et firma, der ikke kan leve op til det, som de har lovet. Vi retter de fejl, som andre har lavet og hjælper foreningen med at komme på rette fode, hvis det er gået skævt med deres gamle aftale. ”

Typisk er der aftaler om trappevask, nedvaskning af træværk eller fejning af kælder, der ikke bliver overholdt. Når Aamann og Wulff får henvendelser om mislykkede ejendomsservice-aftaler tilbyder de at rykke hurtigt ud og hjælpe foreningen med at få indhentet det forsømte for herefter at vise, at de kan gøre det bedre end det foregående servicefirma.

Skemalagt ejendomsservice

Når medarbejderne udfører arbejde hos foreningerne, sørger de for at krydse af på et skema, der hænger i foreningens opgang, således at beboerne kan se, hvilket arbejde der er blevet udført.

”Foreningerne har været meget glade for afkrydsningsskemaerne, fordi at det giver dem et overblik over, at det arbejde, som de har betalt for selvfølgelig også bliver udført”.

Er trappevaskeren syg, så kan man af skemaet se, at der ikke er blevet vasket trapper på dagen.

”Er der en, som er syg eller forhindret i at komme på det aftalte tidspunkt, så kan beboerne se på skemaet at vores personale endnu ikke har været der og udføre deres arbejde. Så kommer vi hurtigst muligt ud og udfører arbejdet, så kunderne naturligvis får det, de betaler for” tilføjer Kenneth Aamann.

Alt dette er vi ved at udvikle en app til, så det bliver nemmere for alle at følge med i fremtiden.

Uddybende og detaljerede aftaler

En anden politik, som Aamann og Wulff har haft stor succes med er deres uddybende og detaljerede aftaler med deres kunder.

”I vores branche er der desværre mange, som laver uklare aftaler med firmaet, der servicerer deres ejendom og så kan der opstå en masse misforståelser. Vi går altid op i at lave detaljerede aftaler, så kunderne ved præcis, hvad de får for pengene. Det fungerer rigtig godt.” tilføjer Kenneth Aamann, “vi har lige fået en app til alle vores kunder så de altid kan følge med i hvad der rør på sig på deres ejendom, vi kan kommunikere igennem appen mellem kunde og os som firma og ud til vores medarbejdere, det skulle gøre dagligdagen nemmere for alle som har noget med ejendommen at gøre, udover dette kan den en masse andre ting som vi ikke vil afsløre her.”

Ønsker jeres forening et uforpligtende tilbud på ejendomsservice, vinduespudsning eller rengøring fra Aamann og Wulff, så ring på 72 17 07 17 eller skriv en mail til info@aa-w.dk

Man kan læse mere om firmaet på www.aa-w.dk

Aamann & Wulff ApS
Englandsvej 358, bygn. 7 • 2770 Kastrup
Tlf.: 72 17 07 17
Mail: info@aa-w.dk • www.aa-w.dk